Готуємось до нового навчального року. Наповнюємо методичний кейс вчителя.
31 Серпня, 2022 by swetok
Педагоги нашого закладу постійно бажають підвищувати свій професійний рівень, і це стимулює їх до навчання, освоєння чогось нового. І попри всі труднощі вчителі не припиняють своєї діяльності навіть улітку.
Зокрема, напередодні нового навчального року у закладі відбулись такі навчально-тренінгові методичні заходи: флеш-семінар «Професійна діяльність асистента вчителя в інклюзивному класі», методичний діалог «Формувальне оцінювання: інструменти та вправи для вчителя», практичний інтенсив «Створення «Електронного освітнього контенту вчителя», методичний івент «Сучасний та ефективний онлайн урок», інсайт «Можливості Zoom для підвищення ефективності онлайн уроку», обмін досвідом «Використання різноманітних електронних ресурсів для організації онлайн-навчання», воркшоп «Особливості роботи з електронним журналом «Моя школа», педагогічна майстерня з досвіду роботи «Я роблю це так…» на тему «Ефективні підходи оцінювання учнів у 5-6 класах. Інструменти та методика використання», нетворкінг «Особливості викладання навчальних предметів у 5-6 класах НУШ»
Учителі активно ділились власним досвідом проведення ефективного, інноваційного та інтерактивного онлайн-уроку, рекомендували корисні онлайн-ресурси та інструменти (Wordwall, Padlet, Mentimeter, Plickers, Kahoot!, Inspiration, LearningApps, Canva тощо), а учителі-пілотники НУШ надавали дієві рекомендації та поради щодо роботи в класах НУШ.
Педагоги разом вчились ефективно будувати навчальний онлайн-процес, застосовуючи різноманітні прийоми та інструменти, спрямовані на полегшення засвоєння, запам’ятовування і відтворення різноманітного навчального матеріалу та розвиток когнітивних навичок – тих, які необхідні вчителю для організації та впровадження ефективного дистанційного навчання.