Співпраця з ЗДО


Завдання спільної роботи
комунального закладу «Вінницький ліцей №12»  та ЗДО №6 «Шоколадка», №16 «Бджілка», №42 «Пролісок», №20 “ДзВІНка”.

«Збиратися разом це – початок,
триматися разом це – процес,
працювати разом це – успіх»
Ф.Форд

    Психологічний аспект:
• вивчення особливостей розвитку дітей на перехідному етапі;
• визначення специфіки переходу від ігрової до навчальної діяльності;
• забезпечення психологізації навчально-виховного процесу як умови
формування особистості на двох рівнях;
Форми взаємодії педагогічних колективів: семінари, семінари-
практикуми, тренінги (педагогічного спілкування, комунікативних умінь),
спільна робота практичних психологів школи та дошкільного закладу тощо.
Методичний аспект:
• взаємне ознайомлення з методами і формами навчально-виховної роботи
в старшій групі дошкільного закладу та в 1-му класі школи;
• забезпечення наступності щодо методів та прийомів роботи з дітьми з
розвитку мовлення, математики, ознайомлення з навколишнім, фізичного,
естетичного, соціального виховання.
Цей аспект реалізується через взаємо-відвідування вихователями та
вчителями занять (уроків) з наступним спільним обговоренням, семінари-
практикуми з певних методик; проведення спільних педагогічних нарад,
виставок, конференцій; взаємо-консультування педагогами; обмін
передовим педагогічним досвідом роботи тощо.
Практичний аспект:
• попереднє знайомство вчителів із своїми майбутніми учнями;
• кураторство вихователями своїх колишніх вихованців.

   Детальніше про співпрацю початкової школи з ДНЗ можна переглянути в презентації, перейшовши за посиланням:

Співпраця початкової школи з ДНЗ.