Співпраця з ЗДО


Згідно плану спільної роботи вчителів початкових класів і вихователів ЗДО №6 “Шоколадка” 3 жовтня  2019 року відбулася засідання круглого столу “Фактори, що впливають на готовність дітей до навчання в школі”.

     Щодо вирішення даної проблеми своїми думками поділилися вчителі початкових класів і вихователі садочка. Керівник методичного об’єднання Голошивець В.П. спрямувала увагу присутніх на основні критерії готовності дитини до школи. Вчитель початкових класів Затхей А.О. розповіла про Нову українську школу  та переваги інтегрованих курсів. Заступник директора Лепетун Л.В. у своєму виступі подякувала вихователям ЗДО № 6 “Шоколадка” за продуктивну підготовку дітлахів до школи.

Завдання спільної роботи
комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради»  та ЗДО №6 «Шоколадка», №16 «Бджілка», №42 «Пролісок», №20 “ДзВІНка”.

«Збиратися разом це – початок,
триматися разом це – процес,
працювати разом це – успіх»
Ф.Форд

    Психологічний аспект:
• вивчення особливостей розвитку дітей на перехідному етапі;
• визначення специфіки переходу від ігрової до навчальної діяльності;
• забезпечення психологізації навчально-виховного процесу як умови
формування особистості на двох рівнях;
Форми взаємодії педагогічних колективів: семінари, семінари-
практикуми, тренінги (педагогічного спілкування, комунікативних умінь),
спільна робота практичних психологів школи та дошкільного закладу тощо.
Методичний аспект:
• взаємне ознайомлення з методами і формами навчально-виховної роботи
в старшій групі дошкільного закладу та в 1-му класі школи;
• забезпечення наступності щодо методів та прийомів роботи з дітьми з
розвитку мовлення, математики, ознайомлення з навколишнім, фізичного,
естетичного, соціального виховання.
Цей аспект реалізується через взаємо-відвідування вихователями та
вчителями занять (уроків) з наступним спільним обговоренням, семінари-
практикуми з певних методик; проведення спільних педагогічних нарад,
виставок, конференцій; взаємо-консультування педагогами; обмін
передовим педагогічним досвідом роботи тощо.
Практичний аспект:
• попереднє знайомство вчителів із своїми майбутніми учнями;
• кураторство вихователями своїх колишніх вихованців.

   Детальніше про співпрацю початкової школи з ДНЗ можна переглянути в презентації, перейшовши за посиланням:

Співпраця початкової школи з ДНЗ.