Психолог


 

Кабінет 103.

 

Графік роботи

Понеділок – 9:00 – 17:00        Вівторок – 9:00 – 17:00

Середа – 9:00 – 17:00             Четвер – 9:00 – 17:00

П’ятниця – 9:00 – 17:00

Індивідуальні консультації для педагогів щоденно – 9:00 – 17:00

Індивідуальні консультації для учнів щоденно – 11:00 – 16:00

Індивідуальні консультації для батьків щоденно – 14:00 – 17:00

Перейти на блог практичного психолога можна за посиланням: психолог закладу.

Служба порозуміння

У нашому закладі працює шкільна служба порозуміння.

Координатором шкільної служби порозуміння є шкільний психолог Сімонова Л.А.

Медіаторками служби є учні 7-их  та 8-их класів:

  1. Лисаченко Ярослава – 8-Б клас
  2. Асауленко Еліна – 8-Б клас
  3. Гадомська Олена – 8-Б клас
  4. Піотровська Крістіна – 7-А клас
  5. Д’ячук Катерина– 7-А клас
  6. Семенець Даша – 7-В клас
  7. Корнійчук Софія – 7-Б клас

Учні приймають активну участь в просвітницькій роботі, щодо мирного вирішення конфліктів між учнями в школі. 

Служба порозуміння закладу освіти – це добровільне об’єднання медіаторів з числа учасників освітнього процесу, які пройшли навчання за відповідною освітньою програмою і розділяють цінності відновного підходу.

Медіатор/медіаторка – спеціально підготовлений  посередник у вирішенні конфліктів, який однаково підтримує обидві сторони та допомагає їм знайти взаємоприйнятне рішення. 

Медіація (від лат.mediation – посередництво) – це добровільний і конфіденційний процес, у якому нейтральна третя сторона (медіатор/медіаторка) допомагає сторонам знайти взаємоприйнятний варіант вирішення ситуації, що склалася.

Медіація проводиться за умови згоди конфліктуючих сторін взяти в ній добровільну участь. 

Для чого потрібна шкільна служба порозуміння?

Метою діяльності служби є сприяння вирішенню конфліктів мирним шляхом, розбудові миру, протидії насильству та жорстокому поводженню з дітьми, формування поваги до прав і свобод людини, нетерпимість до приниження її честі та гідності, до дискримінації за будь-якими ознаками.

Шкільна служба порозуміння дотримується таких принципів діяльності:

         1. Добровільність; 

         2. Конфіденційність – обов’язок медіаторів не розголошувати отримані в ході медіації  відомості; 

  1. Нейтральність – служба не з’ясовує питання, хто винен, а є незалежним посередником, який допомагає сторонам самостійно знайти рішення, зробити висновки;
  2. Недискримінація за всіма ознаками усіх учасників служби та усіх хто до неї звертається.