Психолог
Кабінет 103.
Графік роботи
Понеділок – 9:00 – 17:00 Вівторок – 9:00 – 17:00
Середа – 9:00 – 17:00 Четвер – 9:00 – 17:00
П’ятниця – 9:00 – 17:00
Індивідуальні консультації для педагогів щоденно – 9:00 – 17:00
Індивідуальні консультації для учнів щоденно – 11:00 – 16:00
Індивідуальні консультації для батьків щоденно – 14:00 – 17:00
Перейти на блог практичного психолога можна за посиланням: психолог закладу.
Служба порозуміння
У нашому закладі працює шкільна служба порозуміння.
Координатором шкільної служби порозуміння є шкільний психолог Сімонова Л.А.
Медіаторками служби є учні 7-их та 8-их класів:
- Лисаченко Ярослава – 8-Б клас
- Асауленко Еліна – 8-Б клас
- Гадомська Олена – 8-Б клас
- Піотровська Крістіна – 7-А клас
- Д’ячук Катерина– 7-А клас
- Семенець Даша – 7-В клас
- Корнійчук Софія – 7-Б клас
Учні приймають активну участь в просвітницькій роботі, щодо мирного вирішення конфліктів між учнями в школі.
Служба порозуміння закладу освіти – це добровільне об’єднання медіаторів з числа учасників освітнього процесу, які пройшли навчання за відповідною освітньою програмою і розділяють цінності відновного підходу.
Медіатор/медіаторка – спеціально підготовлений посередник у вирішенні конфліктів, який однаково підтримує обидві сторони та допомагає їм знайти взаємоприйнятне рішення.
Медіація (від лат.mediation – посередництво) – це добровільний і конфіденційний процес, у якому нейтральна третя сторона (медіатор/медіаторка) допомагає сторонам знайти взаємоприйнятний варіант вирішення ситуації, що склалася.
Медіація проводиться за умови згоди конфліктуючих сторін взяти в ній добровільну участь.
Для чого потрібна шкільна служба порозуміння?
Метою діяльності служби є сприяння вирішенню конфліктів мирним шляхом, розбудові миру, протидії насильству та жорстокому поводженню з дітьми, формування поваги до прав і свобод людини, нетерпимість до приниження її честі та гідності, до дискримінації за будь-якими ознаками.
Шкільна служба порозуміння дотримується таких принципів діяльності:
1. Добровільність;
2. Конфіденційність – обов’язок медіаторів не розголошувати отримані в ході медіації відомості;
- Нейтральність – служба не з’ясовує питання, хто винен, а є незалежним посередником, який допомагає сторонам самостійно знайти рішення, зробити висновки;
- Недискримінація за всіма ознаками усіх учасників служби та усіх хто до неї звертається.