Педагогічна майстерність


Мистецький колаж

14.02.2020р. в закладі відбувся «Мистецький колаж» присвячений дням святого Валентина та Стрітення Господнього, який підготували та провели вчителі кафедри художньо-естетичного циклу.
Метою заходу була популяризація вітчизняних і світових обрядів, свят, традицій,мистецьких творів, стилістики народного та декоративного мистецтва, традиційного рукоділля; ознайомлення з календаризацією релігійних народних свят, різновидами та модифікацією народних святкових виробів, ознайомлення з технікою виготовлення та дизайном.
Мельник Ганна Денисівна влаштувала для вчителів святковий кінозал, присвячений Дню св. Валентина та Стрітення Господнього. Фурса Галина Никифорівна провела майстер-клас «Прикраса для випічки». Парфенюк Анна Василівна забезпечила технічну підтримку заходів.

Бінарне заняття в ВДПУ

11 лютого 2020 року на базі кафедри початкової та дошкільної освіти ВДПУ ім. М. Коцюбинського було проведено бінарне заняття з навчальної дисципліни «Методика формування компетентностей в математичній освітній галузі». Практичне заняття на пару з кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри дошкільної та початкової освіти Казьмірчук Н.С., провела вчитель 1-В (інклюзивного) класу Никончук Наталя Дмитрівна. Вчитель-практик поділилася власним досвідом впровадження ідей нової української школи саме в математичній освітній галузі. Чітко, конкретно, лаконічно, переконливо сформульовані поради та продемонстровані методичні прийоми занурили присутніх у практичну площину. Бінарні заняття є цікавими, продуктивними та мотивуючими і вкрай важливими для професійного зростання майбутніх педагогів.

День безпечного Інтернету

11 лютого вчителі закладу відзначили День безпечного Інтернету під гаслом «Разом для найкращого Інтернету».

          В межах заходу особливу увагу приділили формуванню навичок цифрового громадянина. Також вчителям було запропоновано інтерактивні вправи про правила безпечного використання послуг мережі Інтернет та ризики, які чатують на користувачів мережі.

          День безпечного Інтернету націлений на створення безпечного та найкращого Інтернету, де кожний може використовувати технології відповідально,  критично та творчо.

Квест від вчителів кафедри фізико-математичного циклу

У четвер, 6 лютого, вчителі кафедри фізико-математичного циклу ділилися своїми надбаннями роботи з обдарованими учнями. Для педагогічного колективу закладу був проведений квест, на кожному етапі якого були застосовані психолого-педагогічні прийоми та методи, які може використовувати вчитель у своїй роботі з обдарованими дітьми. Цікаві вправи та нестандартні завдання виявили креативне мислення та готовність вчителів закладу до роботи з учнями нової української школи.

День здоров’я для вчителів

«Треба неодмінно струшувати себе фізично, щоб бути здоровим морально».

Л.Н.Толстой

Для того, щоб бути здоровим, подовжувати своє життя, підтримувати працездатність, якісно виконувати ті завдання, які на нас покладені у школі, потрібно підвищувати рівень життєвої енергії, слідкувати за своїм фізичним станом. Адже, як каже відомий афоризм: “В здоровому тілі здоровий дух”, тож слідкуючи за своїм фізичним здоров’ям, ми одночасно слідкуємо за психологічним.

Враховуючи це, вчителями кафедри  фізичного  виховання було проведено захід «Веселі старти!», учасниками якого стали вчителі нашого закладу.

Ми впевнені, що такі заходи допоможуть підняти рівень фізичної культури та покращити фізичний, психологічний та емоційний стан.

Творча педагогічна майстерня для учителів закладу

Вчителі початкової школи вдало та креативно провели творчу педагогічну майстерню для учителів закладу. Адже, сучасна освіта перебуває в постійному розвитку та оновленні і вимагає від нас новаторських ідей. Кожна школа  обирає, а точніше створює власну систему науково-методичної роботи, орієнтуючись, як на наукові дослідження,  так і  на досвід колег та  умови закладу. Саме тому у практику навчання педагогів  нашої школи введено новий вид методичної роботи з використання інноваційних технологій, які сприяють розвитку самореалізації та самовдосконалення особистості, а  також є основним стимулом самоосвіти.

Власне,  «творча педагогічна майстерня» – це така форма роботи з педагогічними кадрами, яка підвищує ефективність науково-методичної роботи, активізує діяльність колег для обміну творчими ідеями та пропагує кращий досвід роботи.

«Найважливіша умова успішної роботи школи – це багате, різностороннє інтелектуальне життя педагогічного колективу, допитливість, інтерес до нового у науці, постійний інтелектуальний ріст, удосконалення»- В.О. Сухомлинський

Предметно-методичний декадник учителів початкових класів

З 25 листопада по 5 грудня  2019 року було проведено предметно-методичний декадник учителів початкових класів з теми «Формування компетентної особистості шляхом реалізації діяльнісного підходу та виконання інноваційних технологій». 

       У плані проведення декадника було передбачено тематичні заходи інформаційного, освітнього та виховного характерів. Заходи обговорено на засіданні методичного об’єднання вчителів початкових  класів. 

      Особлива увага під час декади приділялася розвитку творчих здібностей дітей різних вікових категорій через інтеграцію. З цією метою педагоги обирали такі нестандартні форми проведення уроків, як інтегровані уроки, дослідження, подорож, гра. Вдало поєднували традиційні методи і прийоми з елементами інноваційних технологій (технології критичного мислення, розвитку творчої особистості, інтерактивного навчання, ігрових, проектних, інформаційно-комунікаційних технологій, технології особистісно  зорієнтованого навчання).

Декада кафедри фізико-математичних наук

З 11 по 22 листопада, в нашому закладі проходила декада кафедри фізико-математичних наук. В рамках декади вчителями кафедри було проведено низку заходів.

Все було організовано на високому професійному рівні. Проведені заходи були сучасними, нестандартними, цікавими та пізнавальними пізнавальними.

Воркшоп для вчителів природничо-математичного циклу

20.11.2019 року о 15.00. на базі КЗ «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступеня №12 Вінницької міської ради» відбувся воркшоп для вчителів природничо-математичного циклу з теми: «Використання табличного процесора Exel на уроках природничо-математичного циклу».

Директор закладу Вітюк Олена Григорівна розпочала воркшоп вітальними словами та розповіла про школу, кафедру, досягнення учителів закладу,  пріоритетні  напрямки діяльності,  познайомила гостей з особливостями роботи навчального закладу та налаштувала на позитивні емоції.

Роботу семінару координував методист з навчальних дисциплін КУ «Міський методичний кабінет» Мельник Тарас Степанович, який підкреслив, що сучасний учитель повинен не лише навчати учнів, а й формувати у ньому основні компетентності, а табличний процесор Exсel – один з потужних помічників для роботи вчителя.

У теоретичній частині заступник директора з НВР Романюк С.В. запропонувала учасникам воркшопу рецепт «Еліксир ідеального вчителя»  від учителів кафедри  та коротко ознайомила присутніх з теоретичними засадами на тему: «Інтегроване навчання як чинник оптимізації природничо-математичних дисциплін». Керівник методичного об’єднання вчителів фізико-математичного циклу, вчитель математики Цегольник І.В. розповіла про табличний процесор MS Excel як потужний інструмент роботи вчителя.

Цікавість присутніх викликала практична складова заходу.

Вчителі інформатики підготували  та запропонували гостям цікавий матеріал, завдання,  методичні рекомендації для роботи учителя:

  • Розвиток життєвих компетентностей учнів на уроках природничо-математичного циклу засобами табличного процесора Excel. (вчитель інфоматики Бусигіна Н.О.)
  • Творча лабораторія вчителів природничо-математичного циклу з використанням табличного процесора Excel.  (вчитель інфоматики Кривов’яз Н.М.)

Учасники семінару брали активну участь у всіх формах роботи, запропонованих колегами. Вони отримали позитивні емоції та нові знання. Дякуємо за участь у роботі всім присутнім та організаторам семінару-практикуму!

Нова українська школа: досвід і перспективи

Нова українська школа невпинно розвивається. Працювати за новим стандартом інколи непросто, але неймовірно цікаво, адже у кожного вчителя з’явився простір для творчості та самовираження.

Саме для того, щоб допомогти всім, хто готується стати вчителем, учителі початкових класів Данильченко Н.В. та Затхей А.О. взяли участь у настановчій конференції «Нова українська школа: досвід і перспективи», яка пройшла у Вінницькому гуманітарно-педагогічному коледжі. Вчителі-практики підготувати велику добірку різноманітних корисних матеріалів, вправ та завдань, презентували власний досвід та провели майстер-клас «Інтегрований урок з курсу «Я досліджую світ» у початковій школі».

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу 11-1024x768.jpg

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу viber_image_2019-11-05_07-43-50-1024x768.jpg

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу viber_image_2019-11-05_07-43-51-768x1024.jpg

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу viber_image_2019-11-05_07-43-5022-1024x768.jpg

Школа молодого учителя

Жваво, весело, продуктивно та креативно проходило засідання Школи молодого учителя під час осінніх канікул. Молоді учителі познайомились з методом Фішбоун, який презентувала вчитель початкових класів Рудницька Л.Ю. Учитель англійської мови в ігровій формі навчала молодих колег працювати над мотивацією учнів до навчання. Психолог Сімонова Л.А. провела захоплюючий тренінг «Адаптація молодого вчителя» та надала поради, як не втратити той самий «вчительський вогник» та убезпечити себе від професійного вигорання.

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу IMG-b4926637334137e90319eb5aa006ab98-V-1024x768.jpg

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу IMG-dd363113537532bb506211b0fe02e507-V-1024x768.jpg

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу IMG-b87496abda1555ba304df904c5f1bd42-V-1024x768.jpg

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу IMG-616621d09dff88f81e12d7ba8f162ddb-V-1024x768.jpg

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу IMG-20918fe30a095dbf855c151f197cd351-V-1024x768.jpg

Декада кафедри природничих наук

З 15 по 25 жовтня, в школі проходила декада кафедри природничих наук. В рамках декади,вчитель біології Войцицька А. В. провела виставку дитячих поробок серед учнів 5 – 6 х класів «Барви золотої осені».

Вчителем географії Базалицькою Т.Я. був створений фото колаж : «Фестиваль професій», на якому були висвітлені спеціальності, пов’язані з природничими науками : хімією, географією, біологією, основами здоров’я.

Вчителі Дреч Н. Ю., Зелінська І. О. та Базалицька Т. Я.,для учнів 9 – 11 х класів, в актовій залі, провели захід «Фестиваль професій». Мета заходу була ознайомити учнів  з різноманітними професіями : перукарем, хореографом, агрономом, кухарем,тощо.

В рамках заходу, діти здійснили заочну «кулінарну мандрівку» країнами Європи. Крім того, перукарі продемонстрували створення зачісок учасникам фестивалю. Окремо була представлена професія хореографа, де виступила учениця 9 – Г класу Чайкун Вікторія, що завдяки танцям, можна мати гарну фігуру, поставу, ходу. Представляючи професію агронома, учні зіграли сценку, в якій показали як можна застосувати знання з хімії в практичному житті.

Захід був цікавим, змістовним і корисним для майбутніх випускників.

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу zobrazhennya_viber_2019-10-30_19-12-43-1024x1024.jpg

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу zobrazhennya_viber_2019-10-30_19-12-45-1024x1024.jpg

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу IMG-1a86c7535d91186ec4c52333ffcec640-V-1024x768.jpg

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу IMG-10473f11b7e48972392c4fb761039dac-V-768x1024.jpg

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу IMG-dca94dcb5bfe908f1dca5c971b479527-V-1024x768.jpg

Предметно-методичний декадник вчителів художньо-естетичного циклу

“Ми творимо нову українську школу!”

28 березня вчителі закладу працювали під гаслом “Ми творимо нову українську школу!”. Усі небайдужі знову грали і навчалися, занурювались в атмосферу творчості, змагання та задоволення.

Спасибі Марині Кухар, Анжелі Затхей та Ользі Мартинюк за цікавий та корисний тренінг з ЛЕГО. Бажаємо творчих успіхів!

Тренінг «Нова українська школа: реалізація в дії»

25 березня на базі закладу проведено тренінг «Нова українська школа: реалізація в дії» з професійним тренером Жанною Вихрестенко.

Реформа системи шкільної освіти в Україні – це не лише ухвалення нового закону і запровадження концепції. Передусім йдеться про психологічну готовність педагогів працювати і у новому нормативному полі, і у новому полі суспільних очікувань.

Вчителю надається більше свободи, але й очікується більше відповідальності та самостійності. З введенням нового навчального стандарту повинні змінитися зміст і результати навчання, методики викладання. Новий підхід передбачає партнерство і наставництво у відносинах між учителем і учнями, підтримку дітей, розвиток у них критичного, креативного мислення, самоповаги і впевненості в собі. Учителю надається більше свободи, відповідальності та самостійності. Він має стати лідером в освіті.

Саме як підвищити рівень якості освітнього простору і навчального процесу, як сприяти розвитку емоційного інтелекту та впроваджувати практику ненасильницького спілкування, як стати лідером в освіті йшла мова на зустрічі «Нова українська школа: реалізація в дії».

Тренінг спрямований на розвиток особистості і визначає готовність педагогів змінюватися, відмовлятися від стереотипів.

Ми творимо нову українську школу. Кожен учасник отримав сертифікат. Це НАШ вибір про НАШУ підготовку, перепідготовку, стажування, підвищення кваліфікації і якості життя.

Конкурс професійної майстерності

З 21 по 25 січня у закладі проведено шкільний конкурс професійної майстерності «Незабутня ранкова зустріч-2019». Участь приймали усі класні колективи 1-х класів та пілотні 2-А та 2-В класи. Вчителі показали високу майстерність та креативний підхід.

Учні 1-А класу разом з Затхей А.О. показали свої вміння працювати у групах. Учні 1-Б (вчитель Кухар М.П.) та 1-В (вчитель Нагребецька О.Е.) вміють висловлювати власні думки, доповнювати друзів класної спільноти. У 1-Г класі разом з Джаламагою А.В. проводяться цікаві досліди. А у  1-Д класі діти полюбляють отримувати незвичайні щоденні новини від Мартинюк О.Д.. Ярова Г.М. навчає своїх учнів 1-І класу бути уважними, творчими та працьовитими.

Цікаво проходять ранкові зустрічі й у 2-х класах з вчителями Голошивець В.П. та Коцюрубою О.М.. Тут другокласники виконують логічні завдання, полюбляють виконувати графічні диктанти.

Вітаємо учнів 1-І класу та Галину Миколаївну з перемогою!

Нехай щастить у міському конкурсі!

Засідання педагогічної ради на тему «Розвиток творчого потенціалу та життєвих компетенцій в умовах реалізації Концепції Нової української школи»

28 грудня у закладі проведено засідання педагогічної ради на тему «Розвиток творчого потенціалу та життєвих компетенцій в умовах реалізації Концепції Нової української школи».

Нетрадиційна форма проведення педради з використанням інтерактивних методів досягла своєї мети. В колективі панувала доброзичлива обстановка, вчителі з позитивними емоціями та враженнями переходили з однієї локації на іншу.  Суть використання інтерактивних  методів роботи на педраді в тому, що всі учасники залучені до процесу пізнання, формування висновків, створення певного результату, де кожен робив індивідуальний внесок, обмінювався знаннями, ідеями, способами діяльності. Адже, учителі – це люди, на яких тримається реформа.

У наш час технології та освіта сплетені досить тісно, практично у кожного вчителя є свої улюблені технологічні інструменти, які він використовує у своїй роботі, і які дозволяють йому дістати увагу учнів під час цікавих, захоплюючих шкільних занять. Обмін педагогічними ідеями поповнив самоосвітні кейси та портфоліо кожного присутнього.

Такий вид діяльності педагогічного колективу  дозволив не тільки отримати нові знання, а й розвиває пізнавальну діяльність, переводить її в більш високі форми кооперації та співробітництва.

Фестиваль педагогічних ідей

З 17.12.18 по 21.12.18 року в закладі було проведено фестиваль педагогічних ідей «Інтегрований урок у 1 класі» в рамках впровадження Нового Державного стандарту .

Одним із напрямків методичного збагачення уроків у початкових класах є проведення їх на основі інтеграції змісту. Інтеграція — це вимога часу!

Проведення таких уроків зумовлене насамперед підготовкою вчителя як багатопредметника, який сприймає початкову школу системно, а тому може організаційно і методично зв’язати близькі теми з різних предметів. Метою такого зв’язку є цікаве, різнобічне вивчення поняття, події, явища які є важливими для молодших школярів.

На інтегрованому уроці у 1-А класі з курсу «Я досліджую світ: природнича галузь та мовно-літературна галузь» з теми «Подорожуємо у часі» (вчитель Затхей А. О.), учні працюючи в групах,  проводили дослідження, що відбувається з предметами, речовинами у воді, презентували висновки, записували дані у таблицю, пояснювали, чому відбувається саме так. Під керівництвом Анжели Олексіївни шукали відповідь на запитання «Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина?». Учитель на уроці виховував цікавість, допитливість, бережливе ставлення до природи.

На інтегрованому уроці з математики і мистецтва з теми «Подорожуємо у часі» у 1-Б класі (вчитель Кухар М.П.) учні працювали в парах. Під час проведення математичної гри «Карусель» діти порівнювали числа, повторювали склад числа, працювали з конструктором LEGO «6 цеглинок». Разом з Мариною Петрівною малювали сніжинку, яка має шестикутну форму і складається з 6 променів. Працювали з геометричним матеріалом.  Проводили гру з м’ячем «Учора, сьогодні, завтра». На уроці учитель розвивав зв’язне мовлення дітей, увагу, фантазію.

На інтегрованому уроці в 1-В класі з курсу «Я досліджую світ: мовно-літературна галузь» з теми «Позначення звуків буквами. Виділення звуків в словах. Запис слів з відомими буквами. Буква я. Позначення букви я двома звуками» ( учитель Нагребецька О. Е.) учні працювали з конструктором LEGO «6 цеглинок».  З метою визначення місця букви я в словах та кількості звуків, які вона позначає, діти вправлялися у правильній вимові й наголошуванні слів. Учитель формував в учнів цілісний світогляд про навколишній світ, активізував їхню пізнавальну діяльність.

Цікаві завдання на інтегрованому уроці  з курсу «Я досліджую світ: природнича галузь» виконували учні 1-Д класу (вчитель Джаламага А.В.).  На уроці діти уявно подорожували у минуле та у майбутнє. У  минулому, за допомогою фотографій, діти побували у дитинстві та пригадали, якими вони були кілька років тому, оцінили та порівняли  як вони змінилися. У майбутньому вони були вченими, а саме дослідниками. Діти під керівництвом Анастасії Вячеславівни провели цікаві досліди, самостійно робили висновки. Учні вміють працювати у групах, допомагати один одному.

На інтегрованому уроці «Я досліджую світ» учні 1-Г класу ( учитель Мартинюк О. Д.) закріпили і систематизували знання  з теми «Нумерація чисел в межах 10» та повторили матеріал з теми «Що ти знаєш про неживу природу?». Урок проведено у формі подорожі. Ольга Дмитрівна використовувала різні прийоми подачі матеріалу, застосувала комбіновані форми роботи, які сприяли, формуванню математичних умінь і навичок, використовувала аудіовізуальні способи навчання (відео з прикладами).

Вивчаючи можливості інтегрованого навчання, можна зробити висновок, що за цією методикою — майбутнє. Змістовні та цілеспрямовані інтегровані уроки вносять у звичайну структуру шкільної освіти новизну, оригінальність, сприяють формуванню цілісної картини світу, розгляду предмета з кількох сторін, дозволяють систематизувати знання, створюють сприятливі умови для реалізації особисто орієнтованого, розвивального навчання молодших школярів. Методично правильні побудова і проведення інтегрованих уроків сприяють підвищенню зростання професійної майстерності вчителя, тому що вимагають від нього володіння методикою сучасних технологій освітнього процесу.

Предметно-методичний декадник вчителів початкових класів

Міський семінар для вчителів фізичної культури, які викладають у 1-4-х класах «Особливості організації освітнього процесу в умовах впровадження НУШ. Обговорення програм з фізичної культури відповідно до Нового Державного стандарту»

29 листопада 2018 року на базі закладу було проведено міський семінар для вчителів фізичної культури, які викладають у 1-4-х класах «Особливості організації освітнього процесу в умовах впровадження НУШ. Обговорення програм з фізичної культури відповідно до Нового Державного стандарту».

Директор закладу Вітюк О.Г. познайомила гостей з робою вчителів початкової школи в рамках впровадження Нового Державного стандарту, розповіла про здоров’язберігаючі заходи, які відбуваються протягом року.  Методист ММК Маринович В.М. наголосив на необхідності та ефективності проведення у 1-х класах інтегрованих уроків з фізичної культури, про користь рухливих перерв, про значення музичних руханок для здоров’я молодших школярів.

Учитель початкових класів Затхей А.О. розповіла про нововведення у змісті та формах проведення фізичної культури у 1-х класах у 2018-2019 навчальному році. Новими методиками та вправами з фізичної культури поділилася вчитель початкових класів Голошивець В.П. Присутні мали змогу виконати завдання, працюючи у групах. Також усім запам’яталася практична робота на підрахунок зайвих калорій та визначення вправ, які сприяють їх зниженню.

На високому рівні проведено інтегрований урок фізкультури з учнями 1-Д класу «Подорож сонячного промінчика в країну НУШ», вчитель фізкультури Губа С.М.. Цікаві завдання з використанням цеглинок LEGO  виконували учні 2-В класу на уроці фізкультури під керівництвом учителя початкових класів Коцюруби О.М..

Під гучні оплески глядачі зустрічали музичний ансамбль молодших класів «Вітерець» під керівництвом Мельничук К.М. та танцювальний колектив «Фантазія» під керівництвом Онофрійчук Л.М.

Міський семінар керівників методичних об’єднань учителів початкових класів «Реалізація інтегрованого підходу та технології навчання НУШ».

20 листопада 2018 року на базі закладу було проведено міський семінар керівників методичних об’єднань учителів початкових класів «Реалізація інтегрованого підходу та технології навчання НУШ».

Директор закладу Вітюк О.Г. познайомила гостей з робою вчителів початкової школи в рамках впровадження Нового Державного стандарту. Методист ММК Зима Л.Т. наголосила на необхідності та ефективності проведення у 1-х класах інтегрованих уроків та ранкових зустрічей.

Учитель початкових класів Відерська Н.О. поділилася досвідом роботи з курсу «Введення у шкільне життя». Нагребецька О.Е. довела, що інтегровані уроки у 1-х класах дають добрі результати, дозволяють систематизувати знання. Новою технологією навчання «Кроссенс» поділилася вчитель початкових класів Рудницька Л.Ю. Присутні мали змогу скласти кроссенс, працюючи у групах. Також усім запам’яталася робота з конструктором LEGO під керівництвом учителя початкових класів Затхей А.О., яка розповіла про доцільність використання конструктора в мовно-літературній галузі.

На високому рівні проведено інтегрований урок у 2-А та 2-В пілотних класах «Урок на двох» з теми «Територія» (вчителі Голошивець В.П., Коцюруба О.М.). Учасники семінару мали змогу відвідати інтегрований урок мистецтва з теми «Театр» у 1-Б класі (вчителі Кухар М.П., Мельни-чук К.М.). Цікаві завдання з математики та фізкультури виконували учні   1-І класу на інтегрованому уроці під керівництвом учителів початкових класів Ярової Г.М. та Джаламаги А.В..

Фінальний виступ учнів 1-х класів під керівництвом учителя початкових класів Пелипчук А.В. вразив присутніх своєю яскравістю, креативністю та професійною майстерністю.

Методичний тиждень історії і правознавства

Декадник методичного об’єднання вчителів фізико-математичного циклу

 

Засідання педагогічної ради за темою «Концептуальні засади розвитку акмеологічного навчального закладу»

1 листопада 2018 року  в комунальному закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» відбулося засідання педагогічної ради за темою «Концептуальні засади розвитку акмеологічного навчального закладу».

Засідання педради – подія досить звичайна, передбачена планом роботи, однак  відбулась активно, цікаво, творчо, креативно, в теплій атмосфері   діяльнісного навчання і мала високий коефіцієнт корисної дії для роботи учителів, для пошуку нових інноваційних форм роботи кожного вчителя задля навчання, виховання сучасного покоління та досягнення успіху, вищої точки, періоду розквіту особистості, найвищих її досягнень.

Майстер-клас «Використання мікроскопу на уроках в початковій школі»

31 жовтня вчителі початкових класів відвідали майстер-клас «Використання мікроскопу на уроках в початковій школі» під керівництвом Стельмаха І.М., вчителя біології.

Присутні ознайомилися з інструкцією з техніки безпеки, будовою приладів та з правилами роботи з мікроскопом. Проведено практичні вправи, які допоможуть вчителям цікаво та доступно навчати учнів 1-4 класів під час проведення інтегрованих уроків.

Методика викладання математики у 1-4 класах

Учителі початкових класів під час осінніх канікул обговорили ряд питань організації світнього процесу, розглянули методику викладання математики у 1-4 класах. Під час проведення ділової гри вчителі 1-х класів  поділилися власними напрацюваннями за період навчання у НУШ.

 Заходи для слухачів курсів підвищення кваліфікації КВНЗ «ВАНО»

13.09.2018 року наш заклад відвідали вчителі української мови та літератури Вінницької області, слухачі курсів підвищення кваліфікації КВНЗ «ВАНО», в рамках педагогічної практики.

Учителями закладу проведено відкриті уроки та майстер-клас:

  • урок української літератури у 11-Б класі з теми: «Правда жіночого серця в ліриці Ганни Чубач», вч.Дахнівська О.Е.

  • урок української літератури (позакласне читання) у 8-Б класі з теми: «Відображення людських якостей в оповіданнях О.Сенцова», вч.Калашник Ю.П.

    • Майстер-клас «Розвиток критичного мислення на уроках української мови та літератури» (вч. Миколюк Н.І.)

Засідання педагогічної ради за темою : «Формування життєвої компетенції «вміння вчитися» у учнів загальноосвітнього закладу»   

 28.03.2018 року у закладі проведено засідання педагогічної ради за темою : «Формування життєвої компетенції «вміння вчитися» у учнів загальноосвітнього закладу». Заступник директора Лепетун Л.В. довела усім  присутнім , що для формування компетентності «вміння вчитися» варто користуватися повним арсеналом методів і прийомів, які пропонує сучасна педагогіка і вимагає сучасне життя. Лише творчий вчитель, користуючись уже відомими методами і впроваджуючи зовсім нові, зможе навчити учня здобувати знання і підтримувати у нього прагнення вчитися.

                                                              Не можна людину навчити на все життя,
                                                               її можна навчити вчитися все життя.
                                                                                                                 Дені Дідро

     Вчителі початкових класів Голошивець В.П. та Коцюруба О.М. на практиці показали, що почитаючи з 1 класу, у учнів  формується ядро знань, на яке будуть накладатись уміння цими знаннями користуватися, цінності та навички, що знадобляться випускникам української школи в майбутньому професійному та приватному житті.

    Вчитель біології Войцицька А.В. ще раз підкреслила, що вчитель сучасної школи має змінюватись. Він поступово перестає бути джерелом знань і має навчати молоде покоління самостійно організовувати процес засвоєння знань.

    Вчитель початкових класів Рудницька Л.Ю. поділилися новим прийомом навчання «Фішбоун» та провела практичну роботу у групах. Адже обов’язковим завданням для вчителя майбутнього буде навчити учнів саморозвиватися — досліджувати факти і вчитися їх використовувати.

Семінар-практикум для молодих учителів 1-го року роботи з теми «Як зробити урок ефективним. Впровадження в практику роботи інноваційних педагогічних технологій»

27.02.2018 року о 14.00. на базі комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 Вінницької міської ради» в рамках міської Школи молодого учителя «Стажер» відбувся семінар-практикум для молодих учителів 1-го року роботи з теми «Як зробити урок ефективним. Впровадження в практику роботи інноваційних педагогічних технологій»

До вступного слова були запрошені директор закладу Вітюк О.Г., яка познайомила присутніх з колективом школи та керівник міської Школи молодого учителя «Стажер», заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Вінницької міської ради» Олійник Г.В.

Координацію семінару здійснювала заступник директора з навчально-виховної роботи комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 Вінницької міської ради» Романюк С.В.

У теоретичній частині вчитель початкових класів Лебідь Р.І. розповіла про інноваційні технології, їх пошуки та проблеми.  Вчитель інформатики Бусигіна Н.О. – про використання «хмарних» сервісів та Інтернет-ресурсів в освітньому процесі. Вчитель математики Цегольник І.В. – про організаційно-діяльнісну гру як інноваційну технологію розвитку особистості школяра.

Практична частина семінару розпочалась з ділової гри «Модель структури уроку відповідно до обраного типу» з допомогою платформи  LearningApps, яку проводили вчителі інформатики Бусигіна Н.О. та Кривов’яз Н.М.

Крім того для молодих учителів проводились уроки:

  • Урок англійської мови у 6-А класі з теми: «Подорож Лондоном» – вчитель англійської мови Яремішин О.М.
  • Урок фізичної культури у 7-В класі з теми: «Розвиток фізичних якостей – вчитель фізичної культури Осаволюк В.А.
  • Урок української літератури рідного краю у 6-Б класі з теми: «За все, що маю дякую тобі…» (За творчістю М.Лукова – поета-пісняра із чарівного подільського краю) – вчитель української мови та літератури Штурма С.І.
  • Урок математики у 5-А класі з теми «Додавання та віднімання звичайних дробів» – вчитель математики Македонська Л.М.
  • Позакласний захід з основ здоров’я у 3-А класі з теми:«Психічна та духовна складові здоров’я»  –вчитель початкових класів Юрченко А.І.
  • Інтегрований урок з математики та основ здоров’я у 3-Б класі з теми: «Письмове віднімання багатоцифрових чисел. Безпека велосипедиста» – вчитель початкових класів Данильченко Н.В.

Гарним завершенням семінару стала релаксаційна хвилинка, яку провела практичний психолог закладу Слободянюк Г.О.